Fot. Ł. Zakrzewski Fot. B. Fryszkowski Fot. E. Piestrzeniewicz Fot. E. Piestrzeniewicz fot. Michał Bachański

Biblioteka



Autor: Majewska-Opiełka Iwona

Sygnatura: 209/BK

Doskonały wybór dla osób, które chcą opanować lub udoskonalić swoje zdolności oratorskie!

Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium i przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. To lektura obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, menedżerów i trenerów. Pomaga także lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia proste metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami i podpowiada, jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się mówcą doskonałym.



Autor: Sarah Sutton

Sygnatura: 33/BK

jak

Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem, który ukazuje, jak być asertywnym i bez skrępowania wyrażać swoje potrzeby oraz opinie. Wskazówki zawarte w tej książce, opierają się na opracowanych przez specjalistów technikach, dzięki którym zrozumiesz swój obecny styl komunikowania się, odnajdziesz własny głos, sprawisz by cię usłyszano, a także odkryjesz jak wyrażać swoje pragnienia i zdanie tak, by inni w każdej sytuacji słyszeli je i szanowali.



Autor: Luiza Kulczycka

Sygnatura: 58/BK

Autorka radzi, jak wykorzystać szansę bezpośredniego spotkania z potencjalnym pracodawcą. W poradniku omówiono zagadnienia dotyczące: przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej, przebiegu standardowego spotkania rekrutacyjnego, rodzajów rozmów kwalifikacyjnych, najczęściej zadawanych pytań przez osobę rekrutującą i kandydata, metod autoprezentacji. W książce umieszczone zostały przykłady oraz informacje, które mogłyby wspomóc kandydata w trakcie przygotowań do tego ważnego spotkania. Ponadto poruszono tematykę testów psychologicznych oraz innych procedur oceny kandydatów w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej połączonej z symulacjami.



Autor: Tłumaczenie: Ewelina Krok

Sygnatura: 97/BK

Chcesz napisać dobry życiorys i list motywacyjny? Przeczytaj ten praktyczny przewodnik. Napisz CV i list motywacyjny krok po kroku -- aby o niczym nie zapomnieć. Zamieść tylko najważniejsze informacje i oceń siebie oczami potencjalnego pracodawcy.



Autor: Luiza Kulczycka

Sygnatura: 57/BK

Autorka udziela wskazówek w zakresie konstruowania profesjonalnej biografii zawodowej, sposobów poszukiwania informacji o pracodawcy oraz o stanowisku pracy, pisania cv i listu motywacyjnego, przygotowywania innych pomocnych dokumentów, takich jak referencje, dyplomy, certyfikaty i świadectwa ukończenia kursów. Dodatkowo zamieszczone zostały ankiety, kwestionariusze z pytaniami, dzięki którym Czytelnik będzie mógł dokonać bilansu swoich zawodowych mocnych stron i umiejętności. Wskazano też najczęściej popełniane błędy przy pisaniu CV i listów motywacyjnych wraz z ich źródłami oraz konsekwencjami. Pomocny będzie również dodatek, w którym zaprezentowano przykładowe życiorysy zawodowe w kilku językach europejskich.



Autor: Beata Szczepańska-Bernaś

Sygnatura: 146/BK

Niniejsza publikacja zawiera praktyczne wskazówki, jakie najważniejsze elementy powinien zawierać plan biznesowy oraz wskazuje metodykę tworzenia tego dokumentu, uwrażliwiając na sfery objęte szczególną uwagą osób oceniających biznesplan.



Autor: Sylwia Sądowska

Sygnatura: 187/BK

Poradnik zawiera ważne informacje dla osób szukających pracy w kraju i za granicą. Autorka, mająca kilkuletnie doświadczenia w rekrutowaniu pracowników, w prosty, przejrzysty i profesjonalny sposób przedstawia, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, napisać najlepsze CV i list motywacyjny. Dodatkowo prezentuje wzory CV po polsku, angielsku i niemiecku (przystosowane do współczesnych wymogów rekrutacji).



Autor: Nancy Flynn, Tom Flynn

Sygnatura: 62/BK

"Jak pisać dobre e-maile" to książka, która wyjaśni Ci wszystkie aspekty korzystania z poczty elektronicznej, począwszy od zasad poprawnego pisania i podstaw obsługi komputera związanych z przygotowaniem, wysyłaniem i odbieraniem wiadomości e-mail. W dalszej części książki omówione są tematy bardziej zaawansowane, jak redagowanie wiadomości, unikanie typowych błędów technicznych i językowych, a także formatowanie dokumentów przesyłanych w e-mailach.



Autor: Michael G. Campbell

Sygnatura: 123/BK

jakUmiejętność zrobienia prezentacji dla szefa, klientów, współpracowników czy przedstawicieli mediów odgrywa ogromną rolę w rozwoju kariery. Sztuki tej można się nauczyć, korzystając z rad zawartych w tej książce. Autor opisuje w niej techniki skutecznej komunikacji i dowodzi, że nawet ktoś bardzo nieśmiały może się stać spokojnym, pewnym siebie prelegentem. Książka jest pełna praktycznych, szczegółowych porad.  



Autor: Iwona Burzyńska

Sygnatura: 143/BK

Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifikowują się, chcą awansować lub pragną po prostu poświęcić więcej refleksji swoim sukcesom i porażkom w tym obszarze życia.

Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Dane techniczne zawarte na stronie www.biurokarier.am.szczecin.pl mają wyłacznie informacyjny charakter i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (Art.66 par.1)

Projekt i wykonanie: